Klantenservice
Bestellen
Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen die betrekking hebben op het bestellen van producten op onze website. Wil je weten wat de status van jouw bestelling is? Dat kun je hier ook terugzien. Staat jouw vraag hier niet bij of wil je ergens meer informatie over ontvangen? Neem dan contact met ons op!
Op onze website kun je producten bestellen door ze in je winkelmandje te plaatsen. Op elke productpagina zie je een groene balk met de tekst "Toevoegen aan mijn winkelmandje". Door hierop te klikken, wordt het artikel automatisch aan je mandje toegevoegd. Als de totale waarde van je bestelling, inclusief btw, meer dan € 25 bedraagt, wordt het pakket gratis thuisbezorgd. Zodra je je bestelling plaatst, beginnen we direct met de verwerking ervan, mits alle producten op voorraad zijn.
Problemen met het plaatsen van je bestelling? Bezoek onze bestelinformatie pagina en volg de 5 stappen om je bestelling te plaatsen en af te ronden.
Ventilatieland biedt gratis bezorging in Nederland en België voor bestellingen van €25 of meer. Voor bestellingen onder de €25 vragen we een kleine vergoeding van €3,49 voor verzending en handling.
"Als je bij ons op een werkdag voor 16.30 uur een bestelling plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Op voorwaarde dat alle producten in je bestelling op voorraad zijn. Bestellingen die op zaterdag voor 12.00 uur worden geplaatst, worden op maandag geleverd. Houd er rekening mee dat grote leveringen mogelijk niet door PostNL worden verzonden, maar door onze eigen vervoerder. In dit geval is levering en verzending van deze bestelling op zaterdag NIET mogelijk.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die worden veroorzaakt door onze vervoerder. Wil je je bestelling volgen? Klik dan hier.
Op werkdagen is ons afhaalmagazijn geopend van 07:30 tot 12:30 en van 13:00 tot 17:00 en op zaterdag van 08:30 tot 13:00. Plaats je bestelling op onze website en selecteer de optie afhalen bij ons afhaaldepot op het moment van levering. Je ontvangt een bevestiging zodra je bestelling klaar is. Ons magazijnadres is: Park Forum 1047, 5657 HJ Eindhoven, Nederland
Het is mogelijk. Wanneer je alle gegevens van je bestelling hebt ingevuld, kun je het gewenste afleveradres selecteren. Hier heb je de optie om op je eigen adres af te leveren, maar je kunt ook de optie "Op een ander adres afleveren" selecteren. Vervolgens kun je het adres invoeren.
Nee, dit is niet nodig. Het is echter altijd een goed idee om je gegevens in te vullen wanneer je een bestelling plaatst, zodat je pakket zo snel mogelijk kan worden verzonden. Het is echter altijd een goed idee om je eigen account aan te maken, voor het geval je later nog eens een bestelling wilt plaatsen.
Zodra je bestelling is verzonden, sturen we je een e-mail met een traceercode voor de betreffende vervoerder. Met deze code kun je je bestelling volgen en de verwachte datum en tijd van levering zien.
We geven de levertijd voor elk product weer in het winkelmandje. We verzenden je bestelling zodra alle producten op voorraad zijn en de bestelling volledig kan worden geleverd.
Bestellingen kunnen alleen worden gewijzigd als ze nog niet worden verwerkt of verzonden. Als je iets wilt wijzigen, bel ons dan zo snel mogelijk op +31 (0)40 249 19 00 en houd je bestelnummer bij de hand. Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde artikelen niet kunnen worden gewijzigd nadat de bestelling is geplaatst.
Bestellingen kunnen alleen worden geannuleerd als ze nog niet worden verwerkt of verzonden. Wil je een bestelling annuleren? Bel ons dan zo snel mogelijk op +31 (0)40 249 19 00 en houd je bestelnummer bij de hand. Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde artikelen niet kunnen worden gewijzigd nadat de bestelling is geplaatst.
We willen dat je tevreden bent en daarom kun je je bestelling gratis aan ons retourneren als je dat wilt. Zodra je je bestelling hebt ontvangen, heb je 90 dagen bedenktijd om je aankoop geheel of gedeeltelijk te annuleren. Wil je één of meerdere artikelen retourneren? Gebruik dan ons retourformulier
Je kunt een kortingscode toevoegen aan je winkelmandje. Het veld "Kortingscode toevoegen" bevindt zich net onder de artikelen in je winkelmandje. Zodra je een geldige kortingscode hebt ingevoerd en op het groene plusteken hebt geklikt, wordt de korting automatisch afgetrokken van het totaalbedrag van je bestelling.
Ja, dit is mogelijk. De standaard (extra) levertijd voor internationale zendingen is 2 tot 5 dagen. We hebben de verzendkosten buiten Nederland en België onderverdeeld in vier landenzones: 1, 2, 3 en 4. Verzendkosten Zone 1: €13,95 (standaard pakket) of €207 (palletzending). Deze zone omvat : Oostenrijk, Tsjechië, Frankrijk (inclusief Andorra), Duitsland, Luxemburg, Polen en het Verenigd Koninkrijk. Verzendkosten Zone 2: €16,95 (standaard pakket) of €232 (pallet). Deze zone omvat : Italië (met uitzondering van San Marino en Vaticaanstad) en Spanje (met uitzondering van de Canarische Eilanden). Verzendkosten Zone 3 €16,95 (standaardpakket) of €306 (palletzending). Deze zone omvat : Denemarken, Portugal (behalve de Azoren en Madeira) en Zweden. Verzendkosten zone 4 €19,95 (standaard pakket) of €369 (pallet). Deze zone omvat Finland, Hongarije, Letland, Litouwen en Zweden.
Ga voor meer informatie over het verzenden van bestellingen naar het buitenland naar onze pagina 'Internationale verzending en retourzendingen
Naast de meest concurrerende prijzen biedt Ventilatieland aantrekkelijke kwantumkortingen voor de aanschaf van meerdere exemplaren van hetzelfde product. Dit betekent dat je al snel enkele honderden euro's kunt besparen. Deze kwantumkorting geldt ook voor artikelen die al in de aanbieding zijn op onze website. Als je niet genoeg producten hebt om van de kwantumkorting te profiteren, kun je ook samen met iemand anders bestellen en de korting delen. Meer informatie en voorwaarden over onze korting vind je op deze pagina.
Bij Ventilatieland krijg je gegarandeerd de laagste prijs. Is hetzelfde product elders goedkoper? Dan betalen we het verschil terug! Klik hier om naar onze pagina met de Laagste Prijsgarantie te gaan. Hier vind je de voorwaarden en andere informatie over onze Laagste Prijs Garantie.
Staat je vraag niet op de lijst? Neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag! Je kunt ons bereiken via chat en WhatsApp.
Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?
Bij Ventilatieland vinden we het belangrijk dat we altijd goed bereikbaar zijn en jouw vragen zo snel mogelijk kunnen beantwoorden. Daarom kun je ons op meerdere manieren bereiken, waaronder via chat of WhatsApp. We staan graag voor je klaar!
Chat met ons
Antwoord binnen 5 minuten
Stuur een WhatsApp
Bereikbaar van 08:30 - 17:00
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 1 werkdag
Contactformulier
Vul ons contactformulier in