Inloggen
Winkelmandje

Bestellen

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen (Frequently Asked Questions) rondom bestellen. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

< Terug naar het overzicht


Zijn alle producten altijd op voorraad?

De producten die wij aanbieden in de webwinkel zijn normaal gesproken bij ons voorradig. Mocht er onverhoopt toch een artikel net uitverkocht zijn, dan kunnen wij het artikel meestal binnen enkele werkdagen alsnog leveren. Mocht deze levertijd u niet uitkomen, dan storten wij het aankoopbedrag kosteloos binnen de wettelijke termijn van 14 dagen aan u terug. Uiteraard zullen wij alles in werking stellen om in deze uitzonderlijke situaties u tegemoet te komen, in welke zin dan ook.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt het gewenste product in het winkelmandje plaatsen door op de groene knop te drukken die bij het desbetreffende product staat. U kunt vervolgens rechts bovenaan de pagina uw winkelmandje bekijken. Als u daarna de groene knoppen volgt dan doorloopt u de stappen van het bestelproces. Wij zullen de producten uit uw winkelmandje halen en netjes verpakken. De bestelling komt zo spoedig mogelijk naar u toe!

Komt u er niet uit? Bekijk dan eens onze pagina "Informatie over bestellen" en volg de 5 stappen om uw bestelling te plaatsen en af te ronden.

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Nee, dit is niet nodig. Wel hebben we uw gegevens nodig zodat het pakketje u zo snel mogelijk kan bereiken. Het is daarbij handig om meteen een account aan te maken, mocht u later nog eens een bestelling willen plaatsen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Dit kan alleen als uw pakketje ons magazijn nog niet heeft verlaten. Maar in ons magazijn wordt èrg hard gewerkt, dus bel ons dan zo snel mogelijk op +31 (0)40 249 19 00 om de wijziging nog op tijd door te kunnen geven.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit kan alleen als uw pakketje ons magazijn nog niet heeft verlaten. Maar in ons magazijn wordt èrg hard gewerkt, dus bel ons dan zo snel mogelijk op +31 (0)40 249 19 00 om de annulering nog op tijd door te kunnen geven. Is uw pakketje al wel onderweg? Dan kunt u deze gewoonweg weigeren aan de deur of kosteloos retourneren met behulp van ons retourformulier.

Waar kan ik de couponcode/kortingscode toevoegen?

De couponcode/kortingscode kan worden toegevoegd in het winkelmandje. De knop "Couponcode toevoegen" bevindt zich net onder de artikelen in uw winkelmandje. Nadat u een geldige couponcode heeft ingevoerd zal de korting automatisch berekend worden.

Hoe kan ik producten vergelijken?

In de categorie, waar u alle producten ziet staan (bijvoorbeeld: 'Badkamerventilator standaard)', kunt u onder de productprijs 'Vergelijken' aanvinken. Zodra u 2 of meer interessante producten heeft aangevinkt verschijnt de balk 'Bekijk vergelijking'. Natuurlijk mag u ook altijd contact met ons opnemen, zodat wij u uitgebreid kunnen adviseren.


Bekijk hier de vragen over:

betalen bezorgen retourneren technische vragen overige vragen

Bekijk hier de vragen over:

betalen
bezorgen
retourneren
technische vragen
overige vragen
VentilatielandNL - Midden Banner Actie
Op werkdagen voor 16.30 uur besteld, morgen in huis
Contact opnemen met Ventilatieland
Zehnder J.E. StorkAir ventilatie producten bij Ventilatieland NL
Orcon ventilatie producten bij Ventilatieland NL
DUCO ventilatie producten bij Ventilatieland NL
Brink ventilatie producten bij Ventilatieland NL
Vasco ventilatie producten bij Ventilatieland NL
Vent-Axia ventilatie producten bij Ventilatieland NL
Itho Daalderop ventilatie producten bij Ventilatieland NL
AirRoxy ventilatie producten bij Ventilatieland NL
Ubbink ventilatie producten bij Ventilatieland NL

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20201130 05:34:01 PC31False0FalseTrue0