Klantenservice
Garantie & reparatie
Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen die betrekking hebben op het onderwerp garantie. Staat jouw vraag hier niet bij of wil je ergens meer informatie over ontvangen? Neem dan contact met ons op!
Wanneer je bij Ventilatieland een aankoop doet, dan heb je altijd recht op een goed product. Wanneer jouw aangekochte product binnen de garantietermijn kapot gaat of niet meer werkt, dan heb je recht op een goed werkend product. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Bij het overzicht van de specificaties van ieder product zie je hoeveel garantie er wordt gegeven. De wettelijke garantietermijn gaat in vanaf de aankoopdatum. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Pak de artikelen zo goed en stevig mogelijk in, bij voorkeur in de originele verpakking en zorg ervoor dat de verpakking overal goed is afgesloten (bijvoorbeeld via tape). Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we de retour sneller verwerken.
In veel gevallen onderzoekt de fabrikant het product, waardoor wij afhankelijk zijn van de tijd die ze daarvoor nodig hebben. Wij streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Nee, het is niet mogelijk om een leenproduct te krijgen.
Indien je een klacht hebt over onze producten of service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier (klik hiervoor op deze link). Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht, dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan de Europese Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Heb je een klacht over onze producten of service? Dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier (klik hiervoor op deze link). Binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht krijg je van ons een inhoudelijke reactie. Ben je niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze indien gewenst ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. of aan de Europese Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Dat is vervelend! Neem contact op met onze klantenservice via info@ventilatieland.nl. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen met een passende oplossing.
Staat jouw vraag hier niet bij? neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder! Je kunt ons onder meer via chat en WhatsApp bereiken.
Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?
Bij Ventilatieland vinden we het belangrijk dat we altijd goed bereikbaar zijn en jouw vragen zo snel mogelijk kunnen beantwoorden. Daarom kun je ons op meerdere manieren bereiken, waaronder via chat of WhatsApp. We staan graag voor je klaar!
Chat met ons
Antwoord binnen 5 minuten
Stuur een WhatsApp
Bereikbaar van 08:30 - 17:00
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 1 werkdag
Contactformulier
Vul ons contactformulier in